Skočit na obsah

Lepidlo Herkules sedminásobným vítězem v anketě Čtenáři Receptáře doporučují


Legendární lepidlo Herkules letos již po sedmé zabodovalo v anketě Čtenáři Receptáře doporučují a zvítězilo v kategorii Lepidel a tmelů.

Potvrdilo tak že si stále drží svojí přední pozici mezi lepidly a neustále se těší přízni zákazníků, kteří jej již po sedmé v řadě vynesli na nejvyšší příčku. Od své inovace a redesignu v roce 2014 tak Herkules nikdy neopustil v anketě Čtenáři Receptáře doporučují první místo, což jen poukazuje na zdařilou inovaci i na fakt, že se s Herkulesem vydal jeho výrobce, společnost Druchema, tím správným směrem. Ocenění je o to cennější, že vychází přímo z hlasování čtenářů, tedy skutečných uživatelů lepidla.

Další ocenění lepidel Herkules jen potvrzuje, že Druchema našla ten správný recept, jak legendární lepidlo, které na našem trhu funguje již více jak 50 let, přiblížit i mladší generaci a zároveň s citem, a přitom funkčně provést redesign. Nevzít tak uživatelům to, na co jsou po léta zvykli, a navíc jim disperzní lepidla Herkules ještě více přizpůsobit, aby se jim s nimi pracovalo lépe a aby i jejich design odpovídal 21. století. Lepicí tyčinky Herkules, které navíc začaly přicházet těsně po inovaci tak úspěšnou dráhu lepidel Herkules jen podtrhly.

Těší nás, že i letos se nám s Herkulesem podařilo obsadit v anketě Čtenáři receptáře doporučují první místo. Mimo to jsme rádi, že jsme s našimi lepidly mohli celé řadě rodin alespoň trochu ukrátit a zpříjemnit aktuální dobu, stejně jako loňský čas karantény, kdy se lidé opět ve vyšší míře začali zajímat o tvoření s dětmi, ale i další domácí kreativní práce a nejrůznější DIY výrobu,“ říká Daniel Hartl, marketingový manažer společnosti Druchema.

Připomeňme, že loni navíc Druchema rozšířila svoje portfolio lepidel o další českou legendární značku, Kanagom, kterou koupila a díky které vykryla mezeru ve vlastním portfoliu lepidel. Kanagom tak již v rukou Druchemy prošel redesignem a vylepšena byla i jeho uživatelská přívětivost, aby s ním lepení bylo snazší a pohodlnější. Značku Kanaogm se navíc Druchema chystá v nejbližších letech rozvíjet a představit zákazníkům její nové druhy.

« zpět na přehled článků